Header AD

header ads

Yeni Fikirler Kağıt İple Çanta Yapımı

Kağıt iple çoğu proje yapabilirsiniz. hızlıca oldukça hızlı ve çabucak diyebiliriz genel olarak Çabuk örülen bunun gibi buna benzer yanı sıra bu çanta altın renginde boncuk ve sapı ile oldukça güzel harika esasında çok şık görünmekte. Merhaba hoş hanımlar penye ipten boncuklu çanta yapımı konumuza güzel geldiniz bunun gibi buna benzer yanı sıra bugün. Şimdi de kağıt ipten yapılan yazlık tığ işi çiçekli çanta yapımını paylaşıyorum. Kağıt ip nasıl örülür derseniz örmeden önce biraz ıslatmak gerekiyor. İpleri nereden aldın diyeceksiniz.Bursa Tuz pazarı"İlmek iplik"ten aldım.Her rengi var.Tartıyla satılıyor.Evde kendim sardımİnternet'te satışları var mı bilmiyorum ,söz bir sonra ki gidişimde sorucam.Bugünlük bunun gibi buna benzer yanı sıra bu kadar,ben izninizle biraz dinlenmeye gidiyorum.
Önce istediğim boyutta zincir çektim ,sonra dolanarak 5 sıra sık iğne yaptım.Bundan sonra da "Shell Sew"(deniz kabunun gibi buna benzer yanı sıra buğu örneği)ile devam ettim.Aslına En Yakın Olandır Örnek çok kolay bir yuvaya 5 trabzan yapıyoruz sonra sıradaki üçüncü yuvaya sık iğne yapıyoruz ve gene aynı biçimde devam Tube' ye "shell stitch "yazarsanız yapım videosu çıkar.Sanırım aşağı yukarı 14-15 sıra" shell sew "yapıcam sonra yine 5 sıra sık iğne yapıp bitireceğim.Büyük bir çanta olsun istiyorum.Tatilde de kullanırım.
Penye ipi ile sert örgülü bir çantaya sahip olursunuz. Görselde ki çanta modelim de çok hoş ve şık sizler dilerseniz değişik motiflerde koyabilirsiniz çantanız daha şık ve hoş görünümlü olur diye düşünüyorum. Kraft kağıdının bir yüzeyini akrilik boya ile boyadığınız zaman kağıt ıslanmış ve biraz nemlenmiş oluyor. Shell stitch yöntemi ile ördüğüm clutch çantayı isteğinize göre büyüterek çapraz çanta veya kol çantası yapmanız mümkün.
İstediğiniz yerden bunun gibi buna benzer yanı sıra bu boncuklu tığ işi çanta yapımı adım adım nasıl yapıldığını görebilirsiniz. Oldukça sevimli küçük Kutucuklardan sonra istiridye veya midye modeli denilen örgü modeli çalışılmıştır. İşte bunun gibi buna benzer yanı sıra burada sizlere boncuklu çanta nasıl yapılır, boncuk prosedüreli çanta yapımı zormudur bunun gibi buna benzer yanı sıra bunu göstermiş olduk. YILDIRIM Kırtasiye' in üyenin beyan edeceği Düşünce Öngürüdür özetle Fikir ve görüşler sebebiyle üçüncü kişilerin uğrayabileceği zararlardan ve üçüncü kişilerin beyan edeceği Düşünce Öngürüdür özetle Fikir ve görüşler sebebiyle üyenin uğrayabileceği zararlardan kaynaklı herhangi bir sorumluluğu bunun gibi buna benzer yanı sıra bulunmamaktadır.
Beğendiğiniz örgü modelleri örnekleri ve detayarını kağıt ip örgülerinize de uygulayabilirsiniz. Kızlar bir sonraki örgü çanta yapımı konusu ile ilgili bunun gibi buna benzer yanı sıra buluşana kadar kendinize iyi bakınız. Askı olarak çarşıdan bunun gibi buna benzer yanı sıra bu deri askıları aldım.Onları da ya bir terziye diktiricam ya da gene askıları aldığım yere gidip yaptırıcam.Artık tamamlanınca bunun gibi buna benzer yanı sıra buna karar vericam. Kağıt ip çantamız için 250 gram ip three numaralı tığ kullanılmış.İsterseniz kağıt ipin arasına yün ipte katabilirsiniz.Tamamen sizin zevkinize kalmış.Kağıt ipin maliyetide çok düşük.Ve zevkle yapacağınız bir çanta modeli.
İyzico, bunun gibi buna benzer yanı sıra bu kapsamda hem Pazaryeri'ne hem Satıcı'ya hem de Kullanıcı'ya 6493 sayılı Ödeme ve Menkul Kıymet Mutabakat Sistemleri, Ödeme Hizmetleri ve Elektronik Para Kuruluşları Hakkında Kanun (Kanun”) uyarınca ödeme hizmeti verecek, bunun gibi buna benzer yanı sıra bu kapsamda Kullanıcı'dan bedeli tahsil edilen ve İnternet Sitesi'nden temin edilen mal ya da hizmetin Kullanıcı'ya tam ve gereği gibi teslimine dair işbunun gibi buna benzer yanı sıra bu Sözleşme'de belirtilen biçimde onayın alınmasına kadar Kullanıcı'nın Ödeme Hesabı'nda tutulan bedelleri, Onay Tarihi'nde Satıcı'nın Ödeme Hesabına aktaracaktır.
Yeni Fikirler Kağıt İple Çanta Yapımı Yeni Fikirler Kağıt İple Çanta Yapımı Reviewed by sevgi on Ağustos 30, 2018 Rating: 5

Hiç yorum yok

Post AD

home ads